מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון מעבר לתפריט צד
משלוחים והחזרות משלוחים והחזרות

משלוחים והחזרות

בתום ביצוע ההזמנה תקבלו מאתנו מייל שיאשר את קבלת ההזמנה. בהזמנה מעל 199 ש״ח, המשלוח עם שליח הוא חינם ובהזמנות מתחת ל-199 ש״ח עלות המשלוח היא 15 ש״ח. לחילופין, באפשרותכם לבחור משלוח לנקודת איסוף (לוקר) לבחירתכם ברחבי הארץ.

המשלוח לנקודת איסוף הינו חינם בכל הזמנה מעל 99 ש״ח. עלות משלוח לנקודת איסוף בהזמנה עד 99 ש״ח: 10 ש״ח.


שליח עד הבית פרטים נוספים


1. שעות המשלוחים: 8:00 עד 20:00 - כדאי לבחור כתובת נוחה לקבלת המשלוח בשעות אלה (למשל, כתובת מקום העבודה שלך)
2. ברגע שהחבילה שלך תהיה אצל חברת השליחויות, תקבלי הודעת SMS ובה מספר מעקב, לינק לשינויים, טלפון לבירורים וטלפון נייד של השליח.
3. השליח ייצור עמך קשר טלפוני על מנת לתאם את הגעתו, לכן מומלץ שתהיי זמינה בימים שלאחר ההזמנה באתר.
4. במידה ואינך בבית, תוכלי לאשר לשליח השארת המשלוח ליד הדלת או בארון החשמל. שימי לב - במקרה זה החברה לא תהא אחראית לכל נזק ו\או אובדן או נזק עקיף או תוצאתי אחר מסוג שהוא שיגרמו למשלוח כתוצאה מכך.


לאחר השלמת ההזמנה ניתן לעקוב אחרי המשלוח בלינק הבא:


https://crm.tapuzdelivery.co.il/Baldar/deliverystatus.aspx


יש להזין את מספר ההזמנה שהתקבל במייל אישור ההזמנה.


 ליצירת קשר תפוז שלחויות - שליח עד הבית - טלפון: 1-700-559990 או במייל: [email protected]


לוקרים פרטים נוספים:


1.     בעת הזמנת החבילה ניתן לבחור את נקודת האיסוף הנוחה לך ביותר בסמוך לכתובת שהזנת בהזמנה.
2.  לאחר השלמת ההזמנה תקבלי הודעת SMS ובה עדכון לגבי מתי החבילה תגיע לנקודת האיסוף, ומהן השעות בהן ניתן להגיע כדי לאסוף אותה.

3. עלייך לאסוף את החבילה תוך שבוע מרגע קבלת ההודעה על הגעתה לנקודת האיסוף. לאחר שבוע ימים, החבילה תוחזר אלינו.

:Hfd - משלוח ללוקר / נקודת איסוף - מייל: [email protected] ליצירת קשר


תוך כמה זמן החבילה מגיעה?
- החבילה מגיעה אליכם עם שליח בתוך 7 ימי עסקים מרגע קבלת אישור ההזמנה במייל. ימי עסקים הנם ימי חול א-ה, ואינם כוללים סוף שבוע, חגים ומועדים וערבי חג.


- הזמנות שיתקבלו ויאושרו במהלך ימי עסקים עד השעה 15:00 יסופקו בתוך 7 ימי עסקים ממועד קבלת ההודעה לגבי ההזמנה שהושלמה ואושרה.


- הזמנות שיתקבלו ויאושרו שלא בימי עסקים ו/או לאחר השעה 15:00, יסופקו בתוך 7 ימי עסקים מיום העסקים העוקב ליום קבלת הודעת ההשלמה. למשל: הזמנות שיאושרו החל מיום חמישי בשעה 15:00 ועד למוצ"ש בחצות - יסופקו בתוך 7 ימי עסקים מיום העסקים הראשון שבשבוע העוקב.

- במידה ואתם לא בבית, תוכלו לאשר לשליח להשאיר את המשלוח ליד הדלת או בארון החשמל. שימו לב שבמקרה כזה החברה לא תהיה אחראית לכל נזק, אובדן, נזק עקיף או תוצאתי מכל סוג שיגרמו למשלוח כתוצאה מכך.


- חשוב לשים לב שאם חברת השליחויות לא תצליח ליצור עמכם קשר בתוך ארבעה ימים ממועד ההזמנה, תוחזר החבילה לידי החברה ועלות המשלוח תושת על המזמינים.

איך אוכל להחליף או להחזיר פריט שרכשתי?
החלפה או החזרה של מוצר שנרכש באתר ניתן לבצע תוך 7 ימי עסקים מיום קבלת המשלוח.

ההחלפה תתבצע על ידי הלקוח בסניפי רשת HOODIES בלבד. אין אפשרות להחליף בסניף אילת ובסניפי האאוטלט של הרשת. שימו לב שמחירי הפריטים עשויים להשתנות בין האתר ובין הסניפים השונים.


על מנת להחזיר או להחליף פריט חובה להציג חשבונית עסקה, והפעולה תתאפשר באם המוצר תקין ולא נעשה בו כל שימוש, או הוסרו ממנו תגיות, מדבקות מחיר או תוויות.

האם אוכל לעדכן כתובת או שיטת משלוח לאחר ביצוע ההזמנה?
יש לפנות באופן פרטני לשירות הלקוחות כדי לברר את סטטוס ההזמנה והאם ניתן להחיל עליה את השינויים והעדכונים.
יצירת קשר עם שירות הלקוחות: 03-9032589 ימים א - ה בין השעות 09:00-16:00.



סגור