בתום ביצוע ההזמנה תקבלו מאתנו מייל שיאשר את קבלת ההזמנה. בהזמנה מעל 199 ש״ח המשלוח עם שליח הוא חינם ובהזמנות מתחת ל- 199 ש״ח עלות המשלוח היא 19 ש״ח.
לחילופין, באפשרותכם לבחור משלוח לנקודת איסוף (לוקרים) לבחירתכם ברחבי הארץ.
המשלוח לנקודת איסוף הינו חינם בכל הזמנה מעל 149 ש״ח. עלות משלוח לנקודת איסוף בהזמנה עד 149 ש״ח: 9 ש״ח.
שליח עד הבית פרטים נוספים:
1. שעות המשלוחים: 8:00 עד 20:00 - כדאי לבחור כתובת נוחה לקבלת המשלוח בשעות אלה (למשל, כתובת מקום העבודה שלך) 2. ברגע שהחבילה שלך תהיה אצל חברת השליחויות, תקבלי הודעת SMS ובה מספר מעקב, לינק לשינויים, טלפון לבירורים וטלפון נייד של השליח. 3. השליח ייצור עמך קשר טלפוני על מנת לתאם את הגעתו, לכן מומלץ שתהיי זמינה בימים שלאחר ההזמנה באתר. 4. במידה ואינך בבית, תוכלי לאשר לשליח השארת המשלוח ליד הדלת או בארון החשמל. שימי לב - במקרה זה החברה לא תהא אחראית לכל נזק ו\או אובדן או נזק עקיף או תוצאתי אחר מסוג שהוא שיגרמו למשלוח כתוצאה מכך.
לאחר השלמת ההזמנה ניתן לעקוב אחרי המשלוח בלינק הבא:
יש להזין את מספר ההזמנה שהתקבל במייל אישור ההזמנה.
ליצירת קשר תפוז שלחויות - שליח עד הבית - טלפון: 1-700-559990 או במייל: cs@tapuzdelivery.co.il
לוקרים פרטים נוספים:
בעת הזמנת החבילה ניתן לבחור את נקודת האיסוף הנוחה לך ביותר בסמוך לכתובת שהזנת בהזמנה.
לאחר השלמת ההזמנה תתקבל הודעת SMS ובה עדכון לגביי מתי החבילה תגיע לנקודת האיסוף, ומהן השעות בהן ניתן להגיע לאסוף אותה.
עליך לאסוף את החבילה תוך 14 יום מרגע קבלת ההודעה עד להגעתה לנקודת האיסוף. לאחר זמן זה, החבילה תוחזר אלינו.
* נקודת האיסוף יכולה להשתנות בהתאם לצורך.
תוך כמה זמן החבילה מגיעה?
- החבילה מגיעה אליכם עם שליח תוך 3-5 ימי עסקים, מרגע קבלת אישור ההזמנה במייל. ימי עסקים הנם ימי חול א-ה, ואינם כוללים סוף שבוע, חגים ומועדים וערבי חג.
- הזמנות שיתקבלו ויאושרו במהלך ימי עסקים עד השעה 15:00 יסופקו תוך 3-5 ימי עסקים, ממועד קבלת ההודעה לגבי ההזמנה שהושלמה ואושרה.
- הזמנות שיתקבלו ויאושרו שלא בימי עסקים ו/או לאחר השעה 15:00, יסופקו עד 3-5 ימי עסקים מיום העסקים העוקב ליום קבלת הודעת ההשלמה. למשל: הזמנות שיאושרו החל מיום חמישי בשעה 15:00 ועד למוצ"ש בחצות - יסופקו תוך 3-5 ימי עסקים ( ייתכנו עיכובים בשל המצב) מיום העסקים הראשון שבשבוע העוקב.
- במידה ואתם לא בבית, תוכלו לאשר לשליח להשאיר את המשלוח ליד הדלת או בארון החשמל. שימו לב שבמקרה כזה החברה לא תהיה אחראית לכל נזק, אובדן, נזק עקיף או תוצאתי מכל סוג שיגרמו למשלוח כתוצאה מכך.
- חשוב לשים לב שאם חברת השליחויות לא תצליח ליצור עמכם קשר בתוך ארבעה ימים ממועד ההזמנה, תוחזר החבילה לידי החברה ועלות המשלוח תושת על המזמינים.
זמני האספקה עשויים להשתנות ולהתעדכן מעת לעת בהתאם לזמנים ו/או אירועים לא שגרתיים, לרבות במקרים של אירוע כח עליון, אירועים ביטחוניים, או בריאותיים וכיוצ"ב. שימו לב, כי בתקופות של מבצעים/הנחות/הטבות לרבות בתקופות חגים ומכירות חודש נובמבר (בלאק פריידי, סייבר מאנדיי וכיוצ"ב), יתכנו שינויים ועיכובים בזמני האספקה ועלות המשלוח עשויה להשתנות ולהתעדכן בהתאם למחירון חברת השליחויות. החברה תעשה כמיטב יכולתה לספק את המוצרים במהירות המירבית.
בהזמנות עם הדפסת סמלי בית ספר- זמני האספקה הינם עד 7 ימי עסקים.
האם אוכל לעדכן כתובת או שיטת משלוח לאחר ביצוע ההזמנה? יש לפנות באופן פרטני לשירות הלקוחות כדי לברר את סטטוס ההזמנה והאם ניתן להחיל עליה את השינויים והעדכונים. יצירת קשר עם שירות הלקוחות: 052-3326025 ימים א - ה בין השעות 09:00-16:00.
טיפ: כדאי להירשם באתר כלקוח/ה ואז ניתן לקבל עידכוני סטטוס משלוח באזור האישי :) שווה!