מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון מעבר לתפריט צד
שאלות ותשובות!!!

שאלות ותשובות

הזמנה באתר
איך מזמינים פריטים באתר?
פשוט מתחילים לשוטט בין הפריטים השונים. בוחרים, מוסיפים לסל, ועוברים לקופה. אפשר גם להתחבר באמצעות פייסבוק או ג'ימייל, להליך קל ומהיר. לאחר ההרשמה, יש לבחור את אופן התשלום והמשלוח הנוחים לכם ביותר. זה הכל - החבילה בדרך אליכם. מייל יישלח אליכם עם אישור ההזמנה ופרטיה.
האם ניתן להזמין ללא הרשמה לאתר?
כן. ניתן לקנות ללא הרשמה, להזמין פריטים כאורח/ת באתר, או להתחבר באמצעות חשבון הפייסבוק האישי. הפרטים שיוזנו בעמוד הקופה ישמשו למשלוח החשבונית והחבילה. עם זאת, אנחנו ממליצים להירשם לאתר כדי ליהנות בקנייה קלה, מוצלחת ונוחה יותר. משתמשים רשומים יכולים לשמור לעצמם בנפרד פריטים שהם אוהבים לקנייה מאוחרת יותר, כתובות למשלוח, וגם לעקוב אחרי היסטוריית ההזמנות. בקיצור, חבל לוותר.
כיצד אוכל לעקוב אחרי סטטוס ההזמנה שלי?
שליח עד הבית פרטים נוספים: לאחר השלמת ההזמנה ניתן לעקוב אחרי המשלוח בלינק הבא: https://crm.tapuzdelivery.co.il/Baldar/deliverystatus.aspx יש להזין את מספר ההזמנה שהתקבל במייל אישור ההזמנה. ליצירת קשר תפוז שלחויות - שליח עד הבית - טלפון: 1-700-559990 או במייל: [email protected] לוקרים פרטים נוספים: לאחר השלמת ההזמנה תקבלי הודעת SMS ובה עדכון לגבי מתי החבילה תגיע לנקודת האיסוף, ומהן השעות בהן ניתן להגיע כדי לאסוף אותה :Hfd - משלוח ללוקר / נקודת איסוף - מייל: [email protected] ליצירת קשר
איך אדע שההזמנה שלי התקבלה?
מיד בתום תהליך הרכישה יופיע חלון שיכריז "הזמנתך בוצעה בהצלחה". בנוסף, מייל אוטומטי עם פרטי ההזמנה ישלח לכתובת המייל שהזנתם בפרטים האישיים בחשבונכם.
איך אוכל לעדכן פרטים בהזמנה לאחר שבוצעה?
כדי לשנות פרטים בהזמנה שכבר בוצעה (למשל, עדכון כתובת או מספר טלפון, אך גם שינוי של צבע, מידה, או שיטת משלוח), עליכם ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בכתובת המייל: [email protected], או דרך כפתור "צור קשר" באתר. זכרו לציין בפנייה שלכם את שמכם המלא, ואת מספר ההזמנה המדויק, אותו קיבלתם עם אישור ההזמנה. שימו לב: את העדכון יש לשלוח אלינו כמה שיותר מהר מרגע ביצוע הרכישה. נוכל לבצע שינויים במוצרים שנרכשו רק במידה וההזמנה עוד לא עברה לטיפול במחסנים שלנו.
באיזה אופן אוכל לשלם עבור ההזמנה שלי?
את התשלום עבור הקניה ניתן לבצע בכל סוגי האשראי או באמצעות חשבון פייפאל. שימו לב שחלוקה לתשלומים תוכל להתבצע בתשלום באשראי בלבד. *תשלום בכרטיס אשראי ניתן לחלק לתשלומים:
200 ש"ח עד 2 תשלומים
300 ש"ח עד 3 תשלומים
400 ש"ח עד 4 תשלומים
500 ש"ח עד 5 תשלומים
האם אוכל לשלם במזומן?
תשלום במזומן אינו אפשרי בהזמנה אינטרנטית. אם תרצו לשלם במזומן, אתם מוזמנים לאחד מסניפי הרשת. תוכלו לשלם באתר באמצעות כרטיס אשראי, או באמצעות שירות פייפאל.
מהן אפשרויות ועלויות המשלוח השונות?
- המשלוח עם שליח עד הבית הינו חינם בכל הזמנה מעל 199 ש״ח. עלות משלוח בהזמנה עד 199 ש״ח: 15 ₪. - המשלוח לנקודת איסוף (לוקר) לבחירתך ברחבי הארץ: חינם בקנייה מעל 99 ש״ח. עלות משלוח לנקודת איסוף בקנייה שאינה עולה על 99 ש״ח - 10 ש״ח.
תוך כמה זמן החבילה תגיע אליי?
- הזמנות שיתקבלו ויאושרו במהלך ימי עסקים עד השעה 15:00 יסופקו בתוך 7 ימי עסקים ממועד קבלת ההודעה לגבי ההזמנה שהושלמה ואושרה. ימי עסקים הינם ימי חול א-ה, ואינם כוללים סוף שבוע, חגים ומועדים וערבי חג. - הזמנות שיתקבלו ויאושרו שלא בימי עסקים ו/או לאחר השעה 15:00, יסופקו בתוך 7 ימי עסקים מיום העסקים העוקב ליום קבלת הודעת ההשלמה. למשל: הזמנות שיאושרו החל מיום חמישי בשעה 15:00 ועד למוצ"ש בחצות - יסופקו בתוך 7 ימי עסקים מיום העסקים הראשון שבשבוע העוקב. - במידה ואתם לא בבית, תוכלו לאשר לשליח להשאיר את המשלוח ליד הדלת או בארון החשמל. שימו לב שבמקרה כזה החברה לא תהיה אחראית לכל נזק, אובדן, נשק עקיף או תוצאתי מכל סוג שיגרמו למשלוח כתוצאה מכך. - שעות פעילות המשלוחים תלויות בחברת המשלוחים המספקת את השירות. כדאי לתאם עם השליח את מקום ושעת האיסוף לפי נוחיותכם.
איך אוכל להחליף או להחזיר פריט שרכשתי?
החלפה או החזרה של מוצר שנרכש באתר ניתן לבצע תוך 14 ימי עסקים מיום קבלת המשלוח. ההחלפה תתבצע על ידי הלקוח בסניפי רשת HOODIES בלבד. אין אפשרות להחליף בסניף אילת ובסניפי האאוטלט של הרשת. שימו לב שמחירי הפריטים עשויים להשתנות בין האתר ובין הסניפים השונים. על מנת להחזיר או להחליף פריט יש להציג חשבונית עסקה, והפעולה תתאפשר באם המוצר תקין ולא נעשה בו כל שימוש, או הוסרו ממנו תגיות, מדבקות מחיר או תוויות. ערך המוצר יהיה זהה לערך המופיע בחשבונית. במידה ושילמתם על משלוח בהזמנתכם, בעת החזרה או החלפה של פריט לא יוחזרו דמי המשלוח.
איך נרשמים לניוזלטר?
שווה להצטרף ולקבל את כל HOODIES NEWS. ההרשמה לניוזלטר קלה ופשוטה, כל שיש לעשות הוא לסמן את הריבוע הרלוונטי בעת ההרשמה לאתר - או להירשם דרך הלשונית שממתינה בתחתית דף הבית. אפשר לבטל את ההרשמה בכל עת על ידי השבת "הסר" למייל העדכונים וההטבות.
האם האתר מאובטח?
כן. כל הרכישות דרך האתר שלנו הן מאובטחות. האתר עצמו מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL - כלומר, כל התקשורת בין הדפדפן שלכם לאתר הינה מוצפנת - כך שלא ניתן לפענח את המידע המועבר בין הדפדפן לאתר. האתר עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר, כך שהקניה מאובטחת וחסויה לחלוטין. במידה ומופיעה לכם הודעת שגיאת אבטחה בעת הרכישה היא קשורה לאבטחת המידע ברשת האינטרנטית בה אתם עושים שימוש, או לאנטי וירוס שמותקן במחשב שלכם.
כיצד אוכל לעדכן את הפרטים האישיים השמורים באתר לאחר ההרשמה?
עברתם דירה? החלפתם שם? אין שום בעיה. כל מה שתצטרכו לעשות הוא לעדכן את הפרטים האישיים השמורים באזור האישי שלכם, בחלק העליון הימני של מסך הבית. תוכלו לעדכן שם את הכתובת למשלוח מספר הנייד, וכו׳. אגב, באזור האישי שלכם תוכלו גם לעקוב אחרי סטטוס ההזמנה ולהתעדכן בהיסטוריית הרכישות שלכם באתר.
כיצד ניתן לשחזר את הסיסמה לאתר?
קורה לכולנו. מאוד פשוט, אתם יכולים לשחזר את הסיסמה שלכם לאתר במהירות באזור האישי. אפשרות נוספת לשחזור היא לחיצה על "שכחתי סיסמה" בזמן ההתחברות לאתר. לאחר מכן תתבקשו למלא את כתובת המייל איתה נרשמתם לאתר והמייל לשחזור הסיסמה יישלח אליכם לשם. עכשיו תוכלו לבחור סיסמה חדשה ולצאת שוב לשופינג באתר.
משלוחים\החלפות\החזרות
תוך כמה זמן החבילה תגיע אליי?
החבילה תגיע אליכם, עם שליח, בתוך 7 ימי עסקים מרגע קבלת אישור ההזמנה במייל, (ימי עסקים הנם ימי חול א-ה, ואינם כוללים סוף שבוע, חגים ומועדים וערבי חג. יום ההזמנה אינו נחשב ליום עסקים). שעות פעילות המשלוחים תלויות בחברת המשלוחים המספקת את השירות. כדאי לתאם עם השליח את מקום ושעת האיסוף לפי נוחיותכם.
איך אוכל להחליף או להחזיר פריט שרכשתי?
החלפה או החזרה של מוצר שנרכש באתר ניתן לבצע תוך 14 ימי עסקים מיום קבלת המשלוח. ההחלפה תתבצע על ידי הלקוח בסניפי רשת HOODIES בלבד. אין אפשרות להחליף בסניף אילת ובסניפי האאוטלט של הרשת. שימו לב שמחירי הפריטים עשויים להשתנות בין האתר ובין הסניפים השונים. על מנת להחזיר או להחליף פריט יש להציג חשבונית עסקה, והפעולה תתאפשר באם המוצר תקין ולא נעשה בו כל שימוש, או הוסרו ממנו תגיות, מדבקות מחיר או תוויות.
ניוזלטר
איך נרשמים לניוזלטר?
שווה להצטרף ולקבל את כל HOODIES NEWS. ההרשמה לניוזלטר קלה ופשוטה, כל שיש לעשות הוא לסמן את הריבוע הרלוונטי בעת ההרשמה לאתר - או להירשם דרך הלשונית שממתינה בתחתית דף הבית. אפשר לבטל את ההרשמה בכל עת על ידי השבת "הסר" למייל העדכונים והה
מידע כללי
האם האתר מאובטח?
כן. כל הרכישות דרך האתר שלנו הן מאובטחות. האתר עצמו מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL - כלומר, כל התקשורת בין הדפדפן שלכם לאתר הינה מוצפנת - כך שלא ניתן לפענח את המידע המועבר בין הדפדפן לאתר. האתר עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר, כך שהקניה מאובטחת וחסויה לחלוטין. במידה ומופיעה לכם הודעת שגיאת אבטחה בעת הרכישה היא קשורה לאבטחת המידע ברשת האינטרנטית בה אתם עושים שימוש, או לאנטי וירוס שמותקן במחשב שלכם.
כיצד אוכל לעדכן את הפרטים האישיים השמורים באתר לאחר ההרשמה?
עברתם דירה? החלפתם שם? אין שום בעיה. כל מה שתצטרכו לעשות הוא לעדכן את הפרטים האישיים השמורים באזור האישי שלכם, בחלק העליון הימני של מסך הבית. תוכלו לעדכן שם את הכתובת למשלוח מספר הנייד, וכו׳. אגב, באזור האישי שלכם תוכלו גם לעקוב אחרי סטטוס ההזמנה ולהתעדכן בהיסטוריית הרכישות שלכם באתר.
כיצד ניתן לשחזר את הסיסמא לאתר?
קורה לכולנו. מאוד פשוט, אתם יכולים לשחזר את הסיסמה שלכם לאתר במהירות באזור האישי. אפשרות נוספת לשחזור היא לחיצה על "שכחתי סיסמה" בזמן ההתחברות לאתר. לאחר מכן תתבקשו למלא את כתובת המייל איתה נרשמתם לאתר והמייל לשחזור הסיסמה יישלח אליכם לשם. עכשיו תוכלו לבחור סיסמה חדשה ולצאת שוב לשופינג באתר.
סגור