מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון

מדיניות ביטול עסקה והחלפות 


מדיניות זו עוסקת באפשרויות ביטול עסקה ו/או החלפת מוצרים שלא בגין פגם במוצר ו/או אי התאמה לתנאי העסקה (להלן: "
פגם במוצר/אי התאמה") לגבי מוצרים שנרכשו בסניפים בלבד (לתנאי ביטול עסקאות באינטרנט ראו באתר). ביטול עסקה ו/או החלפה בגין פגם במוצר/אי התאמה, ייעשו בהתאם  לקבוע בדין. 

ביטול עסקה מכח הדין (החזר כספי)

  1. ניתן לבטל עסקה ולהחזיר לכל אחד מסניפי הרשת מוצר ששוויו (לאחר כל הנחה) עולה על 50 ₪, בתנאי שלא נפגם, שלא נעשה בו כל שימוש, והוצגה בגינו חשבונית/פתק החלפה או הוכחה אחרת לפרטי העסקה (מועד, סכום ואמצעי תשלום), כמפורט להלן: 

  • ביגוד/ הנעלה - תוך 2 ימי עסקים מרכישת המוצר בלבד – ובתנאי שתווית המחיר לא הוסרה
  • מוצר אחר (למעט פריטים מודפסים, הלבשה תחתונה ובגדי ים) לרבות כרטיסי מתנה – תוך 14 ימים מהרכישה ובאריזתו המקורית בלבד. 


  1. לא ניתן לבטל עסקה בה נרכשו פרטי הלבשה תחתונה/ בגדי ים ו/או פריטים שהודפס עליהם סמל בי"ס. 


  1. החזר כספי, בניכוי דמי ביטול, יבוצע במועד ביטול העסקה ככל שניתן (ולכל המאוחר תוך 7 ימי עסקים) באותו אופן בו בוצע התשלום וכקבוע בתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), תשע"א - 2010. 


במידה והחיוב בוצע באמצעות כרטיס חיוב מידי, כגון "דיירקט", ההחזר הכספי ייעשה במזומן, בחנות בה הוחזר המוצר. לתשומת הלב- באמצעי תשלום מיוחדים, כדוגמת ביט/כרטיס חיוב מידי, ההחזר הכספי יבוצע עפ"י תנאי המפעיל, ולא בהכרח לאותו אמצעי התשלום, באמצעותו בוצעה העסקה. 


  1. הלקוח יישא בדמי ביטול בשיעור 5% ממחיר המוצר או 100 ₪ - הנמוך מביניהם. לתשומת לב- בעסקה אשר בוצעה באמצעות כרטיס אשראי, תיתכן עמלת ביטול בגין עמלת סליקה, בנוסף לדמי הביטול לעיל. נכון למועד זה ולפנים משורת הדין, החברה אינה גובה דמי ביטול במקרה של ביטול עסקה אך החברה שומרת על זכותה לעשות כן בעתיד, בהתאם לשיקול דעתה ולדין החל במועד הרלוונטי. 


  1. בעת ביטול עסקה בגין מוצר שנרכש באילת, הנעשה בסניפי החברה מחוץ לאילת, יהא הלקוח זכאי להחזר של סכום הרכישה ששולם בפועל באילת (מחיר המוצר ללא מע"מ). בשל מגבלות מע"מ, על פי דין, לא יתאפשר ביטול עסקה והשבת מוצר שנרכש בסניפי החברה מחוץ לאילת, לאחת מחנויות הרשת באילת ו/או למתחמים פטורים ממס דוגמת חנויות "דיוטי פרי".  


  1. לא ניתן לבטל עסקה ששולמה על ידי הלקוח באמצעות תווי קניה/שובר מתנה (גיפט קארד)/כרטיס נטען.    



החלפות והחזרות


(בנוסף לזכות הביטול עפ"י הדין ו/או כאשר לא חלה זכות ביטול על פי חוק)


  1. במידה ועבר מועד הזכאות לביטול העסקה כאמור בסעיף 1 לעיל, או שהלקוח אינו מעוניין בביטול העסקה, יהיה הלקוח רשאי להחליף ו/או להחזיר מוצר לאחד מסניפי הרשת, כנגד קבלת שובר זיכוי לרכישה באחד מסניפי הרשת הפיזיים, ובלבד שמחיר המוצר מעל 30 ₪, כשהוא באריזתו המקורית בלבד (ככל שכך נמכר), כשהיא שלמה וסגורה, מבלי שהוסרו ממנו תגיות ו/או מדבקות ו/או תווי מחיר, ובתנאי שהמוצר לא נפגם ולא נעשה בו כל שימוש, כנגד הצגת חשבונית/ פתק החלפה, או הוכחה אחרת לגבי העסקה (מועד, סכום ואמצעי תשלום) - תוך 14 יום ממועד רכישתו של המוצר. לא ניתן להחליף/להחזיר הלבשה תחתונה/בגדי ים ופריטים שהודפס עליהם סמל בי"ס. 

קבלת זיכוי בגין מוצר שנרכש בתנאי מכירה בהם ההנחה מותנית ברכישת כמה פריטים גם יחד, תיעשה בכפוף למגבלות סעיף 11. 

  1. כנגד החזרת מוצר כאמור, תינתן אפשרות החלפה במוצר אחר ששוויו, בעת ההחלפה, כשווי המוצר המוחזר בעת רכישתו, אם קיים במלאי, או שיינתן שובר זיכוי, לניצול באחד מסניפי הרשת הפיזיים, בתוקף של שנתיים מיום מסירתו. ככל ששווי המוצר החליפי נמוך, במועד ההחלפה, מהמחיר ששולם בעבור המוצר שהוחלף, יהא הלקוח זכאי לקבלת שובר זיכוי בגובה ההפרש, וככל שהוא גבוה יותר, במועד ההחלפה, כי אז יהא הלקוח מחויב לשלם את ההפרש.  


  1. בעת החלפת מוצר שנרכש במחיר מבצע, או הצעת מכר מכל סוג, שהסתיימו טרם ההחלפה, לא ניתן יהיה לקבל את תנאי המבצע, או הצעת המכר, לגבי המוצר החלופי. במקרה כאמור תתאפשר רק החלפת מידה ו/או צבע פריט מאותו סוג/דגם בלבד. במקרים בהם המוצר נרכש במסגרת מבצע, או תמחור בלעדי לסניף ספציפי, החלפת המוצר בסניפים אחרים תיעשה בדרך של ביטול העסקה, וחיוב בעסקה חדשה עפ"י התמחור הקיים למוצר בסניף בו מתבצעת ההחלפה. 


  1. החלפת מוצר שנרכש באילת ו/או במתחמים פטורים ממס דוגמת חנויות "דיוטי פרי" ו/או קבלת זיכוי בגינו, בסניפי החברה מחוץ לאילת, ייעשו בהתאם למגבלות חוק מע"מ. ייתכן ובעת החלפה כאמור תחול תוספת של מע"מ כדין, בהתאם לנסיבות ולשווי המוצר החליפי. 

בשל מגבלות מע"מ החלות על פי דין, לא תתאפשר החלפת מוצר שנרכש מחוץ לאילת, או קבלת זיכוי בגינו, בחנויות הרשת באילת ו/או במתחמים פטורים ממס דוגמת חנויות "דיוטי פרי". 


כללי 


  1. הצעות מכר כמותיות או מבצעים כמותיים:
    עסקה בתנאי מכירה מיוחדים (מבצע כמותי), או במסגרת הצעת מכר כמותית מכל סוג, שעומדת בתנאי הביטול כאמור בסעיף 1 לעיל ועלותה הכוללת מעל 50 ₪, תהיה ניתנת לביטול במלואה בלבד. לדוגמא, כאשר ההנחה מותנית ברכישת כמה פריטים גם יחד - כמו 1 ועוד 1 ב-50% הנחה, או 3 ב-100 ש"ח – ביטול העסקה, הזיכוי או ההחזר הכספי, לפי העניין, יהיה מותנה בהחזרת כל המוצרים גם יחד בחנות. לא ניתן יהיה לבטל רק חלק מהעסקה. ככל שהלקוח מעוניין להשאיר בחזקתו איזה מהפריטים שרכש במסגרת הצעת מכר כמותי או מבצע כמותי הוא יוכל לעשות כן, ובלבד שישלם את המחיר המלא (לפני כל הנחה), בעבור הפריט/ים שנותר/ו בידיו. לכן, ייתכן ולא יגיע זיכוי או החזר כספי כלל, או שאלו יהיה נמוכים משווי המוצר שהוחזר, אילו נרכש שלא בתנאי הצעת המכר הכמותית ו/או המבצע הכמותי. לפרטים נוספים ראה בתנאים המפורטים בתקנון הצעות מכר כמותיות או בתקנון המבצע הכמותי, לפי העניין.


  1. מוצרים שנרכשו בסניפי עודפים כפריטי עודפים - יוחזרו/יוחלפו בסניפי עודפים בלבד, בכפוף לסייגים המפורטים במדיניות זו.   


  1. הרשת לא תישא באחריות בגין גניבה, אובדן או השחתה של זיכוי, תו קניה, שובר מתנה או כרטיס נטען. דרישה לשחזור שובר מתנה/תו קניה שאבד/הושחת תטופל על ידי שירות לקוחות, לפי הדין, ובכפוף להוראות תקנון כרטיס מתנה / תו קניה.  


  1. למען הסר ספק יובהר כי ההוראות שבמדיניות זו יחולו על מוצרים שנרכשו בסניפי החברה, ולא יחייבו את החברה בכל הקשור במוצרים אשר נרכשו באתר האינטרנט, לגביהם יחולו הוראות המדיניות המפורסמת באתר.


  1. החברה שומרת על זכותה להנהיג מדיניות מחירים, מבצעים והנחות שונה ממדיניות כלל הרשת במתחמים פטורים ממס, בחנויות באילת, בחנויות עודפים ובאתר האינטרנט.



שירות לקוחות ב-WhatsApp : 052-3326025

פקס:  03-9032596

שעות פעילות - שירות לקוחות: ימים א'-ה' 09:00-16:30

מייל שירות לקוחות: service@hoodies.co.il

תאריך עדכון המדיניות והמודעה: 11/11/24