מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון
שאלות ותשובות!!!

שאלות ותשובות

הזמנה באתר
למה כדאי להירשם לאתר כלקוח/ה רשומ/ה?
לקוחות שירשמו לאתר לפני הרכישה ייהנו מהאפשרויות הבאות: מעקב סטטוס משלוח | צפייה בפירוט ההזמנה | שכפול הזמנה קיימת |מעקב על היסטוריית ההזמנות. ניתן לפתוח חשבון בעזרת חשבונות פייסבוק/ גוגל הפרטיים.
האם ניתן להזמין ללא הרשמה לאתר?
כן. ניתן להזמין פריטים כאורח/ת באתר.
כיצד אוכל לעקוב אחרי סטטוס ההזמנה שלי?
לקוחות רשומים לאתר יכולים להתעדכן בסטטוס ההזמנה ב"אזור האישי" באתר, אותו תמצאו לאחר התחברות לחשבון בחלק הימני העליון של המסך. משלוחים עד הבית: יש להזין את מספר ההזמנה שהתקבל במייל אישור ההזמנה. משלוחים לנקודות הפצה: יש להזין מספר הזמנה שהתקבל במייל אישור ההזמנה וטלפון.
איך אדע שההזמנה שלי התקבלה?
מיד בתום תהליך הרכישה יופיע חלון שיכריז "הזמנתך בוצעה בהצלחה". בנוסף, מייל אוטומטי עם פרטי ההזמנה ישלח לכתובת המייל שהזנתם בפרטים האישיים בחשבונכם.
איך אוכל לעדכן פרטים בהזמנה לאחר שבוצעה?
כדי לשנות פרטים בהזמנה שכבר בוצעה (למשל, עדכון כתובת או מספר טלפון), עליכם ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בכתובת המייל: service@hoodies.co.il, או דרך כפתור "צור קשר" באתר. זכרו לציין בפנייה שלכם את שמכם המלא, ואת מספר ההזמנה המדויק, אותו קיבלתם עם אישור ההזמנה. שימו לב: את העדכון יש לשלוח אלינו כמה שיותר מהר מרגע ביצוע הרכישה. נוכל לבצע שינויים רק במידה וההזמנה עוד לא עברה לטיפול במחסנים שלנו.
איך אוכל לשנות צבע/מידה באחד הפריטים שהזמנתי?
איך אוכל לשנות צבע/מידה באחד הפריטים שהזמנתי? תשובה מעודכנת : לא ניתן לבצע שינויים בהזמנה שבוצעה מכיוון שההזמנות עוברות לטיפול במחסנים באופן מיידי. במידה ותרצו להחליף או להחזיר פריטים מסוימים ניתן יהיה לעשות זאת תוך 14 ימים מרגע קבלת המוצר, או מיום קבלת הודעה עם פרטי ההזמנה, לפי המאוחר, בכל אחד מסניפי הרשת (למעט סניפי אילת, סניפי עודפים ומתחמים פטורים ממס דוגמת "דיוטי פרי"), בכפוף להצגת חשבונית/קבלה ו/או מסמך דומה המכיל את פרטי העסקה, הכל בהתאם לתנאים המפורטים בהרחבה במדיניות ביטול עסקה והחלפות באתר ובתקנון אתר הסחר.
באיזה אופן אוכל לשלם עבור ההזמנה שלי?
את התשלום ניתן לבצע בכל סוגי האשראי ו/או אמצעי התשלום שיהיו תקפים באותה עת באתר (כגון: אפלקציית ביט, חשבון פייפאל). רכישה באתר באמצעות מערכות צד ג' מכל סוג (כגון פייפאל או ביט), מותנית גם בעמידה בכל התנאים והדרישות של צדדי ג'. שימו לב שחלוקה לתשלומים תוכל להתבצע בתשלום באשראי בלבד. * תשלום בכרטיס אשראי ניתן לחלק לתשלומים: 200 ₪ עד 2 תשלומים, 300 ₪ עד 3 תשלומים, 400 ₪ עד 4 תשלומים, 500 ₪ עד 5 תשלומים. אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, רשאים לבטל עסקה בתוך 4 חודשים, בכפוף לתנאים כמפורט במדיניות ביטול עסקה והחלפות באתר ובתקנון אתר הסחר .
האם אוכל לשלם במזומן?
תשלום במזומן אינו אפשרי בהזמנה אינטרנטית. אם תרצו לשלם במזומן, אתם מוזמנים לאחד מסניפי הרשת. תוכלו לשלם באתר באמצעות כרטיס אשראי, או באמצעות שירות פייפאל.
האם המחירים באתר זהים למחירים בחנויות?
המחיר לצרכן זהה באתר ובחנויות, אך עשויים להיות מבצעים יחודיים או הטבות החלות בעת רכישה באתר בלבד.
יש לי קוד קופון- היכן מעדכנים?
במידה ויש ברשותך קוד קופון ניתן להזין אותו בשדה הייעודי המופיע בסל הקניות בעמדת התשלום, תחת סיכום הזמנה.
יש לי כמה קופונים- האם אוכל להשתמש בכמה קופונים במקביל?
לא. ניתן לממש קופון אחד בלבד בהזמנה.
משלוחים\החלפות\החזרות
מהן אפשרויות ועלויות המשלוח השונות?
- המשלוח עם שליח עד הבית הינו חינם בכל הזמנה מעל 199 ש״ח. עלות משלוח בהזמנה עד 199 ש״ח: 19 ₪ - המשלוח לנקודת איסוף (לוקר) לבחירתך ברחבי הארץ: חינם בקנייה מעל 149 ש״ח. עלות משלוח לנקודת איסוף בקנייה שאינה עולה על 149ש״ח - 9 ש״ח הכל בהתאם ובכפוף למדיניות משלוחים באתר.
תוך כמה זמן החבילה תגיע אליי?
במהלך ימי עסקים עד השעה 15:00 יסופקו בתוך 2-4 ימי עסקים ( ייתכנו עיכובים בשל המצב) ממועד קבלת ההודעה לגבי ההזמנה שהושלמה ואושרה. ימי עסקים הינם ימי חול א-ה, ואינם כוללים סוף שבוע, חגים ומועדים וערבי חג. - הזמנות שיתקבלו ויאושרו שלא בימי עסקים ו/או לאחר השעה 15:00, יסופקו בתוך 2-4 ימי עסקים מיום העסקים העוקב ליום קבלת הודעת ההשלמה (ייתכנו עיכובים בשל המצב). למשל: הזמנות שיאושרו החל מיום חמישי בשעה 15:00 ועד למוצ"ש בחצות - יסופקו בתוך 2-4 ימי עסקים (ייתכנו עיכובים בשל המצב) מיום העסקים הראשון שבשבוע העוקב. - במידה ואתם לא בבית, תוכלו לאשר לשליח להשאיר את המשלוח ליד הדלת או בארון החשמל. שימו לב שבמקרה כזה החברה לא תהיה אחראית לכל נזק, אובדן, נזק עקיף או תוצאתי מכל סוג שיגרמו למשלוח כתוצאה מכך. - שעות פעילות המשלוחים תלויות בחברת המשלוחים המספקת את השירות הכל בהתאם ובכפוף למפורט במדיניות משלוחים באתר
איך אוכל להחליף פריט שרכשתי?
החלפת מוצר שנרכש באתר ניתן לבצע תוך 14 ימים מיום קבלתו, או מיום קבלת הודעה עם פרטי ההזמנה, לפי המאוחר. ההחלפה תתבצע על ידי הלקוח באחד מסניפי הרשת, למעט סניפי עודפים, חנויות הרשת באילת ומתחמים פטורים ממס דוגמת חנויות "דיוטי פרי", כנגד הצגת חשבונית/קבלה, או מסמך דומה המכיל את פרטי העסקה. שימו לב, כי יתכן שמוצר נרכש במסגרת מבצע או תמחור בלעדי באתר ובמקרה כאמור החלפת המוצר בסניף, תיעשה בדרך של ביטול העסקה שנעשתה באתר וחיוב בעסקה חדשה, עפ"י התמחור הקיים למוצר בסניף בעת ההחלפה. ההחזר הכספי, או סכום הזיכוי בגין המוצר, יהיה זהה לסכום ששולם בגינו, כמפורט בחשבונית העסקה. במידה ושילמתם על משלוח, דמי המשלוח לא יוחזרו במקרה של החלפת מוצר אלא רק במקרה של ביטול העסקה כדין, בכפוף לאמור במדיניות ביטול עסקה והחלפות שבאתר (אלא אם העסקה בוטלה מחמת פגם או אי התאמה).
איך אוכל לקבל החזר כספי עבור פריט שרכשתי מהאתר?
החזר כספי יבוצע בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעה על הביטול, בכפוף לניכוי דמי ביטול- בהתאם לקבוע בחוק הגנת הצרכן, והכל כמפורט במדיניות ביטול עסקה והחלפות שבאתר ובתקנון אתר הסחר. ביטול עסקה יכול להתבצע בכל אחת מצורות ההתקשרות המפורטות בלשונית "דרכי ביטול עסקה" בעמוד הראשי באתר. זיכוי הלקוח יבוצע בהתאם לאמצעי התשלום בו התבצעה הרכישה ולנסיבות הביטול, ככל שהדבר אפשרי, בכפוף לזכויותיה של החברה, ולדין.
חולצות בית ספר
האם אוכל לערוך שינויים בהזמנה או לבטל הזמנה עם הדפסת חולצות בית ספר?
לא ניתן לבטל או לערוך שינויים בהזמנה עם הדפסת חולצות בית ספר
האם ניתן להחליף או לקבל החזר כספי על קנייה של חולצה עם סמל בית ספר?
לא ניתן לקבל החזר כספי או לבצע החלפה על חולצה מודפסת.
מהם זמני האספקה לחולצות עם הדפסת סמל בית ספר?
זמני האספקה של חולצות עם הדפסת סמל בית ספר הינם כ- 7 ימי עסקים.
ניוזלטר
איך נרשמים לניוזלטר?
שווה להצטרף ולקבל את כל HOODIES NEWS ההרשמה לניוזלטר קלה ופשוטה, כל שיש לעשות הוא לסמן את הריבוע הרלוונטי בעת ההרשמה לאתר - או להירשם דרך הלשונית שממתינה בתחתית דף הבית. אפשר לבטל את ההרשמה בכל עת על ידי השבת "הסר" למייל העדכונים וההטבות.
מידע כללי
איך מזמינים פריטים באתר?
פשוט מתחילים לשוטט בין הפריטים השונים. בוחרים, מוסיפים לסל, ועוברים לקופה. אפשר גם להתחבר באמצעות פייסבוק או ג'ימייל, להליך קל ומהיר. לאחר ההרשמה, יש לבחור את אופן התשלום והמשלוח הנוחים לכם ביותר. זה הכל - החבילה בדרך אליכם. מייל יישלח אליכם עם אישור ההזמנה ופרטיה.
האם האתר מאובטח?
כן. כל הרכישות דרך האתר שלנו הן מאובטחות. האתר עצמו מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL - כלומר, כל התקשורת בין הדפדפן שלכם לאתר הינה מוצפנת - כך שלא ניתן לפענח את המידע המועבר בין הדפדפן לאתר. האתר עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר, כך שהקניה מאובטחת וחסויה לחלוטין. במידה ומופיעה לכם הודעת שגיאת אבטחה בעת הרכישה היא קשורה לאבטחת המידע ברשת האינטרנטית בה אתם עושים שימוש, או לאנטי וירוס שמותקן במחשב שלכם.
כיצד אוכל לעדכן את הפרטים האישיים השמורים באתר לאחר ההרשמה?
עברתם דירה? החלפתם שם? אין שום בעיה. כל מה שתצטרכו לעשות הוא לעדכן את הפרטים האישיים השמורים באזור האישי שלכם, בחלק העליון הימני של מסך הבית. תוכלו לעדכן שם את הכתובת למשלוח מספר הנייד, וכו׳. אגב, באזור האישי שלכם תוכלו גם לעקוב אחרי סטטוס ההזמנה ולהתעדכן בהיסטוריית הרכישות שלכם באתר.
כיצד ניתן לשחזר את הסיסמה לאתר?
קורה לכולנו. מאוד פשוט, אתם יכולים לשחזר את הסיסמה שלכם לאתר במהירות באזור האישי. אפשרות נוספת לשחזור היא לחיצה על "שכחתי סיסמה" בזמן ההתחברות לאתר. לאחר מכן תתבקשו למלא את כתובת המייל איתה נרשמתם לאתר והמייל לשחזור הסיסמה יישלח אליכם לשם. עכשיו תוכלו לבחור סיסמה חדשה ולצאת שוב לשופינג באתר.